Обробка даних...

Завантаження
Розмір шрифту
A
A
A
Колір сайту
A
A
Звичайна версія сайтуЗвичайна версія сайту

Львiвенергозбут

Знайти

Подати показники світла

Увага! Відповідно до п.8.6.3 Кодексу комерційного обліку електричної енергії, показники спожитої електроенергії побутовим клієнтам слід повідомляти щомісяця у період, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного місяця. 

Сьогодні подати показники світла свого електролічильника Ви можете кількома різними способами.

ЯК ПОДАТИ ПОКАЗНИКИ СВІТЛА ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ ПРАТ "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО":

Оберіть зручний для Вас варіант:

•  електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
•  в онлайн-сервісі «Персональний кабінет» 
•  на номер 295-85-13 без з'єдання з оператором
•  SMS-повідомленням на короткий номер 5068
•  через веб-чат на сайті "Львівобленерго" www.loe.lviv.ua
•  через cервіси подачі показників у Viber, Telegram та Facebook-messenger
•  через веб-чат на сайті "Львівенергозбут": lez.com.ua

1. Подати показники світла електронною поштою:

Для цього  необхідно надіслати електронний лист на адресу pokaz@loe.lviv.ua, чітко дотримуючись інструкції.

У листі потрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі — 0 800 30 15 68 (цілодобово, безкоштовно), у Центрі обслуговування клієнтів або у відповідному районному відділенні електропостачання);

2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!

Код і Показник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваші показники світла, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення:
3000000218 85
(3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показники світла зонного лічильника?

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати наступним чином:

Двозонні лічильники:

У листі потрібно вказати три значення у форматі «Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1)код – це десятизначний код абонента;

2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваші показники світла, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
3000000218 85 55
(3000000218 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:

У листі потрібно вказати чотири значення у форматі

«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:  

1)код – це десятизначний код абонента;

2) показник_Півпік – показник півпікової  зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваші показники світла, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
3000000218 85 55 15
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).
 
2. Подати показники світла через онлайн-сервіс «Персональний кабінет»:

«Персональний кабінет» для наших клієнтів працює за адресою: https://info.loe.lviv.ua/
 
3. Подати показники світла на номер 295-85-13:

1. Наберіть номер 295-85-13 (цілодобово, згідно з тарифами оператора). Далі дотримуйтесь підказок голосового меню.

2. Після звукового сигналу введіть свій десятизначний код (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру або у відповідному районному відділенні).  

3. Після перевірки введеного коду натисніть «1» (якщо код ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).    

4. Після звукового сигналу введіть свій показник лічильника.

5. Якщо показник ввели правильно — натисніть «1» (якщо показник ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).    

6. Програма повідомить Вас про успішне прийняття показника лічильника.

4. Як подати показники світла через SMS-повідомлення на короткий номер 5068:

Аби подати показники світла на номер 5068 уSMS-повідомленніпотрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі— 0 800 30 15 68 (цілодобово, безкоштовно), у Центрі обслуговування клієнтів або у відповідному районному відділенні електропостачання);
2) показник– це показник приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.
 
Важливо!
Код і Показник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення:
3000000218 85
(3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показники світла зонного лічильника?

Як подати показник світла день/ ніч? Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати таким чином:

Двозонні лічильники:
У SMS-повідомленні потрібно вказати три значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1)код– це десятизначний код абонента;
2) показник_День– це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч– показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомлення із текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
3000000218 85 55
(3000000218 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:
У SMS-повідомленніпотрібно вказати чотири значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:  

1)код– це десятизначний код абонента;
2) показник_Півпік– показник півпікової  зони приладу обліку на датувідправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч– показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
4) показник_Пік– показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
3000000218 85 55 15
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).
 
УВАГА! Стандартна вартість відправки SMS на короткий номер для абонентів ПрАТ «Київстар» становить 1,00 грн; ТОВ «Лайфселл» (lifecell) — 1,00 грн; ПрАТ «МТС Україна» (ТМ «VODAFONE») — 1,00 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ та збору до песійного фонду. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів усіх національних GSM операторів України.

5. Подати показники світла через веб-чат на сайті оператора системи розподілу "Львівобленерго": 

Внести показники світла, дізнатись скільки платити або ситуацію з відключенням відтепер можна миттєво у новому онлайн – сервісі на сайті «Львівобленерго» www.loe.lviv.ua

Аби скористатись сервісом потрібно клікнути на відповідний банер вверху стартової сторінки сайту.  Далі ввести свій десятизначний код (особовий рахунок) та обрати пункт «Подати показник лічильника».

6. Внести показники світла через cервіси подачі показників у Telegram, Viber та Facebook-messenger:

Спершу Вам необхідно зареєструвати в обраному сервісі свій особовий рахунок (десятизначний код). Для підтвердження потрібно вказати номер Вашого лічильника.

Надалі Ви зможете внести показники світла, витрачаючи не більше хвилини свого часу. Адже достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований особовий рахунок і натиснути кнопку «Надіслати показник лічильника».

Знайти нові сервіси дуже просто — скористайтесь QR-кодами, а в Telegram просто впишіть у стрічці пошуку назву компанії: Львівобленерго

Подати показники світла у Viber: 

Подати показники світла у Facebook-messenger:



ЯК ПОДАТИ ПОКАЗНИКИ СВІТЛА ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ ПАТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ":

Номери телефонів для подачі показників для споживачів оператора системи розподілу  ПАТ "Укрзалізниця" згідно з напрямками:

Cтрий  — 0997762186, 0683512560
Самбір — 03236-7-23-10
Тернопіль — 0352-47-29-00
Рівне — 0362-42-34-84
Львів — 032-226-80-69

ЯК ПОДАТИ ПОКАЗНИКИ СВІТЛА ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ ТОВ  «НАФТОГАЗ ТЕПЛО»:
 
Адреси, телефони та графік роботи оператора системи розподілу ТОВ "Нафтогаз Тепло":  
 
м. Новояворівськ
АДРЕСА АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ Оператору системи Розподілу:
81054, Львівська обл., м. Новояворівськ, вул. С. Бандери, 8а
Тел.: (067) 821-44-97
РОЗКЛАД РОБОТИ:
Побутові споживачі, юридичні споживачі
Пн-Пт: 08.00-17.00 
Перерва: 12.00-13.00
Вихідні: Сб, Нд
 
м. Новий Розділ
АДРЕСА АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ ОПЕРАТОРУ СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ:
81652, Львівська обл., м. Новий Розділ, вул. Мазепи, 9
Тел.: (067) 821-44-87
РОЗКЛАД РОБОТИ:
Побутові споживачі, юридичні споживачі
Пн-Пт: 08.00-17.00 
Перерва: 12.00-13.00
Вихідні: Сб, Нд
 
Для отримання інформації клієнт може звернутися за контактними номерами до свого міста:
м. Новояворівськ - (067) 821-44-97;
м. Новий Розділ-(067) 821-44-87
або залишити електронне звернення на сайті компанії https://www.naftogazteplo.com.ua/services/osr/

ЯК ПОДАТИ ПОКАЗНИКИ СВІТЛА ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ АТ “ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО”:

тел.: 0-800-5040-20

ЯК ПОДАТИ ПОКАЗНИКИ СВІТЛА ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ ДП “РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ”:

тел.: (03344) 40-4-76
 
Приклад – роз’яснення рахунку за електричну енергію, який отримують побутові споживачі (завантажити).


facebookyoutube